Saturday, June 25, 2011

Rahsia Hati Airin 1

assalamualaikum.

ni series terbaru dari saya.

masih dalam pembikinan.

pelan2 saya cuba menyiapkan kerana prinsip saya biar lambat tapi berkualiti ^^

untuk anda semua,terimalah:

- KISAH 4 HATI : Airin Natasya , Lia Haryani ,Imran Hafizi dan Khairul Najmi -

Rahsia Hati Airin.




“konihiwa..konichiwa..konichiwa..”

Hp ku bebunyi menandakan ada mesej baru tiba.

Di skrin jelas tertulis nama seorang insan yang acapkali menghantar mesej kepadaku namun bukan kerana aku tetapi kerana orang lain.

Salam..
Rin,tolong im. Lia merajuk lagi nih. Nak wat camna ni?

Imran
012-xxxxxxx


Aish pening kepala ja. Diorang bergaduh kat penang aku yang kat kelantan ni pulak pening kepala.

Ws
Merajuk kenapa pulak ni? Rin sibuk nih.

Airin
012-xxxxxxx


Sengaja aku taip sibuk sedangkan pada saat ini aku takdalah sibuk pun. Aku baru abis ward round. Petang ni free, malam ni kena on-call pulak. Ahhh penat. Tengah posting medical ward ni penat la sikit. Ni baru 5th year kalau houseman camna la gaya hidup aku.

Hpku berbunyi lagi.

Sori rin. Nak mintak tolong sangat nih. Dah takda idea dah nak pujuk camna.
Plis.

Imran
012-xxxxxxx


Aish dulu sebelum bertunang pun gaduh,aku jadi orang tengah. Ni dah bertunang pun aku jadi orang tengah. Takkan la sampai ke kawin pun diorang perlukan khidmat aku. Jenuh la gini.

Ok. Rin fon lia nanti pa2 rin mesej ok. Dah jangan kaco dah. Rin nak rehat jap malam ni rin ada oncall.wslm.

Airin
012-xxxxxxx


Kemudian hpku terus senyap tanpa bunyi. Lega namun ada rasa terkilan yang timbul. Entah untuk apa.
Aku lelapkan mata cuba berehat sementara menanti waktu asar.

.......................

p/s : maaf setiap episodnya sikit2 je..harap dapat bagi feedback..moga2 dengan feedback diberi, cepat sikit proses pembikinannya.

No comments:

Post a Comment

kata-kata semangat untuk diri ini meneruskan minat yang satu ni..thanks ^^